22 mar 2010

O tesouro de Sara

Sara sorprendeu hoxe a Ismaíl. Ela non celebraba ningunha cousa, tampouco na clase había nada especial. Pero así, sen máis, só porque lle petou, regaloulle moitas moedas de ouro e de moitos tamaños. Agora o seu tesouro é incrible: billetes de 100, 200 e 500 €, moedas de prata e de ouro de case todos os tamaños e países, ovos da galiña máis famosa dos contos, graxeas máxicas de Harry Potter e, incluso, pequenas xoaniñas de chocolate… Si, si…! Todo é de chocolate e está rico, moi rico, riquísimo!

Aínda que hai un pequeno problema. Como Ismaíl chegou de Asia, teme que algún día aparezan Alí Babá e os seus 40 ladróns e intenten quedarse con todo. Ou que, por culpa da crise, todo o mundo empece a pedirlle prestado… Haberá que facer algo!

O tesouro que trouxo Sara

O conto de Alí Babá e a súa banda de ladróns é ben coñecida. Pertence a un libro moi famoso que se titula As mil e unha noites, e que narra a historia dun califa que houbo hai moito tempo en Bagdad.

8 comentarios:

Ivan Gonzalo Rodríguez García dijo...

Hola Ismail y Mario me alegro que Sara aya traído unas monedas mas grandes que un cojín jiji.
Bueno espero que el tesoro de Ismail nunca se agote....
bueno un abrazo para Ismail y Mario adiós.

Eduardo dijo...

ola Ismal, pareceme moi ben que a xente deche regalos para o teu tesouro. E espero que che sigan dando para aumentalo aun mais! chao Ismail.

Lidia dijo...

Ola Ismail eu penso igual que Ivan e que Eduardo, oxala que nunca se agote o teu tesouro porque se non nos estaremos máis tristes polo teu tesouro.
A min e a todos os demais creo que eres moi bo e Mario tamén porque ti sempre nos contestas as nosas preguntas e das moedas de ouro cando si e preciso, e ti Mario ti fas actividades que a todos nos encanta como as mandalas, o cadro, os cómics que estamos facendo de Hércules e Xerión, a poesía que fixemos hoxe, o proxecto bocata, os dípticos...
Xa non os entreteño nin os aburro máis e como di Mario:
"A bo entendedor saúde"
Un saúdo a Mario e a Ismail.

lara dijo...

Hola Ismail e hola Mario.E xenial que a xente che de regalos por nada en especial,como Sara, e se se o tesouro se termina,nos estaremos moi tristes.Eu polo meu cumple,a parte de para los compis, para ti tamen.Besos e adiós.

Ismaíl dijo...

Graciñas, Lara, quedarei encantado cando iso suceda. E cantaremos para ti a canción dos cumpreanos un montón de veces, seguro...

Pablo dijo...

Ismail o teu tesouro e grande ademais eu teño todas esas moedas incluso a de Juan Carlos 1.

Antón Seijas Vieites dijo...

Hola Ismaíl!! Xa fai tempo que non podía vir ao blog,pero hoxe ao final puiden.
Teño que ver todas as novas entradas e deixar moitos comentarios ademais teño que ter unha cita con Joan jejeje....
Por certo o principe noso podería ser Felipe VI??

BRAIS dijo...

Non penses mal Ismail, o teu tesouro e imposible que cho rouben Alí Baba porque eu creo que no no conocen eles.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización