28 feb. 2010

Os devoradores de bocatas

Cada novo día temos máis bocatas, porque tamén hai máis libros que son devorados na nosa experiencia de lectura. A pesar de que as illas son moi grandes, un libro titulado La isla del tesoro foi o primeiro que se transformou en alimento para ler.

Despois viñeron outros bocatas: El Reino de la Fantasía 4, High School Musical, Camp Rock, Misterio en París... Sabemos que hai un montón de libros preparados, a piques de aparecer. Todos foron elixidos libremente, pero máis adiante a Escola de Ismaíl presentará as súas propias recomendacións.

Os bocata-libros xa preparados...

Se queres coñecer moitos máis libros, para así escoller ben, podes empezar a mirar en Lo + 2009, que publicamos en xaneiro. Ou tamén aquí: Banco del Libro, onde fixeron outra selección cos mellores libros do ano pasado.

Banco del Libro, 2009

24 feb. 2010

A época dos castelos

No noso estudo da historia chegamos á época coñecida como Idade Media. Aparece despois da caída do Imperio Romano, que xa vimos na unidade anterior. Este é o tempo de Al-Andalus e dos reinos cristiáns do norte, é o tempo dos castelos. A sociedade estaba dividida en nobres, monxes e campesiños, ata que as cidades recuperaron a súa importancia. Tamén é a época das igrexas e catedrais e de dous estilos de arquitectura: o románico e o gótico.

Para completar os contidos do libro, e para que che axuden a aprender mellor, aquí tes algúns enlaces moi interesantes:

  1. LA EDAD MEDIA
  2. LA ÉPOCA DE LOS CASTILLOS
  3. LA VIDA COTIDIANA EN LA EDAD MEDIA
  4. LA MÁQUINA DEL TIEMPO
  5. CABALLEROS Y CASTILLOS

23 feb. 2010

La isla del tesoro

Antón está a punto de presentarnos su primer libro. Se trata de La isla del tesoro, que escribió Robert L. Stevenson, pero en la versión adaptada de Geronimo Stilton. Ha sido el primero en terminar el bocata de su libro, y así también ha asegurado nuestro proyecto.

El bocata del La isla del tesoro

Cada libro que se presente en la clase tendrá su bocata. Realmente es un esquema que sugiere los principales elementos del libro, que se convierten en los ingredientes de una merienda imaginaria:

  • Los tomates, para los protagonistas y demás personajes.
  • La lechuga, para el escenario o lugar de la historia.
  • El jamón, cocido o de salmón, para indicar el problema que se narra.
  • El queso, de vaca o de cabra, para explicar el desenlace.
  • Por último, el pan puede ser de centeno, de maíz o de trigo. En él aparece el título del libro y su autor, y también el nombre del lector o lectora, que además hace un dibujo relacionado con su lectura.

Néstor Alonso, que es un compañero de otro colegio, ha hecho un dibujo muy apropiado. Las palabras imaginar, aprender y jugar están en su gran trabajo. Si hacéis click en la imagen, descubriréis algunos enlaces muy interesantes.

De Néstor Alonso, en Educ@conTIC

21 feb. 2010

Hai moitas razóns para ler

Temos o Proxecto Bocata en marcha, co que desexamos ler e compartir un montón de libros. Cada un fixo a súa primeira elección: un libro xa lido e por iso ben apreciado. Despois empezaron a preparar o menú do seu bocata, formado polos datos máis importantes de cada un dos libros:

  • protagonistas e personaxes;
  • escenario;
  • problema;
  • e desenlace.

Así que dentro de pouco mostraremos, por fin, algúns deses bocatas, o símbolo desta experiencia.

15 feb. 2010

Disfrazados de zombis

Para el Carnaval de este año elegimos el disfraz de zombi. En el colegio, la idea común para todos los cursos fue el tema del miedo, y de acuerdo con esa idea surgieron los distintos disfraces. Los zombis de 5º eran muy peludos, con ropas viejas y muy gastadas. Así, por fin dejamos de usar las dichosas bolsas de plástico. Es una pena que pudiese hacer tan pocas fotos…

Si pasas el ratón por encima de cada fotografía, verás que aparece una lupa. Úsala para buscar los pequeños detalles.

 

10 feb. 2010

O proxecto Bocata

Unha actividade ao redor dos libros e a lectura, que queremos compartir con todas as familias. Iso é, en pouquiñas palabras, o que significa este proxecto.

Renace hoxe con boa enerxía. E co esforzo dos nenos e as nenas, irá medrando durante os próximos meses…

9 feb. 2010

¡Viva la vida!

PowerPoint, el programa de presentaciones, ya tiene algunos seguidores en el aula. Se trata de aquellos niños y niñas que han trabajado con los ordenadores en las actividades extraescolares del colegio. Así, esta semana Brais y Lidia nos mostraron varias de sus creaciones, que resultaron ser muy buenas.

Por esa razón, decidimos crear un nuevo equipo en el aula: el Equipo de Informática, que debe servir para que la clase aprenda más rápido. Además, Ismaíl está muy feliz. Alejandro aumentó su tesoro secreto, y Lidia le dedicó una de las presentaciones que hizo. ¡Qué más puede pedir!

guitarra

Ahora escucha una canción del grupo ColdPlay que se titula “Viva la Vida”. Mientras, Ismaíl tocará la guitarra, o lo intentará…

7 feb. 2010

Polgariño conta

A pesar de todo, Polgariño está aquí, entre nós, e por iso aínda sabe de historias para contar.A súa axuda, e a doutros contos do mundo, servirá para organizar un proxecto de escritura, Polgariño conta. Será un novo espazo no noso blog! Pois como queremos escribir moitas cousas, resultaba preciso un lugar para a exposición dos traballos.

Esta vez temos un soño: facer as primeiras historias dixitais na aula. Os nenos e as nenas mostran moito interese, e creo que están capacitados para conseguilo. Entre outras opcións, usaremos sobre todo as ideas de Polgariño conta, que son as seguintes:

  • O espello de Harry Potter
  • As fórmulas da marabilla
  • As palabras poderosas
  • O binomio simbólico
  • O taboleiro fantástico
  • O caldeiro máxico

Podes empezar a practicar neste sitio, que permite facer sinxelos cómics con 1, 2, 3 ou 6 viñetas. Pero hai moito que descubrir: os personaxes, os obxetos, os lugares. Tamén hai globos para os diálogos e sitio para escribir. Ao final, imprimes e coloreas todo.

Comic Creator

Preme aquí ou na imaxe para facer o teu cómic.

6 feb. 2010

Más regalos

Hay muchos niños interesados en el dibujo y en el mundo del cómic. Por eso, hace unos días Andrés y Daniel Martínez le regalaron a Ismaíl dos de sus dibujos, que aceptó encantado. Además, Clara le trajo algunas monedas de oro para que su tesoro nunca se agote, que es como decir para que su magia no desaparezca. Y Sandra, ayer mismo, aprovechando la exposición de caretas de Carnaval que hay en el colegio, hizo una con su cara. Ya está colocada en su sitio, para que todo el mundo pueda verla.

Hoy te presentamos Sumo Paint 2.0 y Crayola Digi-Color, para que investigues en el dibujo y en los colores. Están en inglés, así que te también te servirán para practicar ese idioma.

Crayola Digi-Color

Haz click aquí o en la imagen para empezar a dibujar.

4 feb. 2010

El espejo mágico

Harry Potter, cuando aún era el niño mago, encontró un espejo mágico en uno de sus libros. Como Ismaíl es su amigo, nosotros tenemos en el aula una copia de ese espejo, con el que hacemos un juego especial. Se trata de que cada uno piense un deseo, un deseo único y valioso, que después escribe para contarlo. Además, cada niño y cada niña se dibujan como han imaginado, tal y como se ven en sus sueños.

El deseo de Lidia: Ella quiere ser profesora porque le encanta enseñar a los niños. Aunque tampoco le importaría ser una cantante profesional. Pero sobre todo desea tener salud para poder esforzarse mucho y conseguirlo, y tener también unos buenos amigos como los que ahora ya tiene…

Lidia y el espejo mágico

El deseo de Daniel Ondina: Quiere ser conocido como un gran dibujante. Pero también se acordó de pedir algo para su familia. Así, desea que su hermano sea bueno toda la vida, que su padre sea un buen hombre y que su madre siempre se conserve guapa…

Daniel y el espejo mágico

3 feb. 2010

No tempo dos romanos

Alejandro leva uns días pedindo algúns enlaces interesantes sobre a época romana. Gústalle a historia dos tempos antigos e quere aprender máis cousas. Ismaíl sabe iso, e está encantado co seu interese.

1 feb. 2010

O noso tesouro

Hai uns días, Sandra sorprendeu a Ismaíl con dúas xoaniñas de chocolate, que todos agradecimos. Despois do fin de semana, este luns seguiron as sorpresas.

Así, Iván Gonzalo apareceu cun impresionante debuxo do noso amigo e un fermoso texto escrito por el mesmo. E Rubén Seoane chegou con dous pequenos cadros enmarcados que fixo coa súa nai, pois aos dous gústalles a pintura. Por útlimo, Eduardo Enrique quixo mostrar que o tesouro de Ismaíl non debe esgotarse nunca, e por iso tróuxolle varias moedas de ouro, que aceptamos encantados.

Álvaro Cunqueiro foi un importante escritor que naceu en Mondoñedo, en Lugo. Escribiu libros ben famosos e estudou os tesouros dos seres máxicos de Galicia. Un día afirmou que se perdemos o tesouro dos soños, perderemos o máis grande dos tesouros do mundo. Ademais, tamén dixo que os seres marabillosos talvez garden o mellor de todos os tesouros: a nosa intelixencia.

Ismaíl cre que esas palabras explican todo…

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización